Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~arthuroo | użytkownik

imię i nazwiskoArtur adres zarejestrowany03.09.2007 @14:48:01 ostatnio na stronie27.05.2013 @09:37:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty77 komentarze1427 posty na forum54

komputer / sprzęt
Hp photosmart R607, Nikon d40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~daveone    31.10.2008 @15:17:03
chciałem wrzucić oryginał ale rozmiar był jak zwykle za duży xD wejdę na jakiś hosting o podepnę link do opisu dzięki za odwiedziny !!
~Orlenek    26.10.2008 @20:35:11
Dzięki bardzo Widzę ciekawą galerię...
_______
Powracam!
~advers    21.10.2008 @18:49:18
5D 24-105 i speedlite EX580II i okiem wlasnym i łapkami własnymi
~advers    21.10.2008 @18:38:40
no szumi szumi w D40 ale pomysl fajny samo wykonanie również mi się podoba moze statyw? nizsze Iso dluzszy czas.. i bez szumow sie obedzie i tak big plusik
~pauli89    20.10.2008 @22:37:12
chilli ? hm... co mam przez to rozumiec ?;p
~asiatabaluga    20.10.2008 @16:07:53
sper**** zobaczysz jak przyjade to dostaniesz;d
~Potente    17.10.2008 @18:47:23
a co zieleń jest niewłaściwa czy szkodliwa?
~aleks1990    11.10.2008 @16:55:42
Dziękuję
_______
Always do what you are afraid to do.
~kasiaczarna    16.09.2008 @22:01:19
nieee, to mali budowlańcy :p
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~msdaisy    16.09.2008 @21:12:00
na tym zdjęciu jedna z wysp Chorwacji... ale która... musze poszukać bo nie pamiętam
~asiatabaluga    30.08.2008 @16:49:01
skasowałamzacznę od początku
~x8Alexi8x    16.08.2008 @13:43:10
Małe, bo coś mi się w aparacie musiało przestawić... Eeech Małe też nawet niezłe :D
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~x8Alexi8x    15.08.2008 @13:53:07
Łaaadniutko I Digarty, też fajniutkie :D
Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasami :D:D:D

Obserwuję, bo warto! :D:D:D
ostatnio edytowane: 2008-08-15 13:54:46
_______
BO MY KIBICE ŚLĄSKA, ZA NAS CAŁA POLSKA, ZA ŚLĄSK, ZA WKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES !! WKS ! <3 WKS ! <3 WKS ! <3
~papilio15    14.08.2008 @14:29:21
hehe groźnie ale pięknie... motor cudo!!
~karusel    14.08.2008 @12:29:51
Dziekuje bardzo!
_______

~agaxv    14.08.2008 @12:14:11
co wszyscy widzą?
~agata07    12.08.2008 @23:02:36
teeee...
lepszy taki niz żaden ;p
_______
Bo Zycie To Te Krótkie Chwile
~TT    11.08.2008 @23:02:02
dzięki
_______
Zapraszam do Siebie
~EyeofRa    11.08.2008 @13:36:42
Tyle że to nie jest HDR :>
_______
Jestem wredny (czasem nawet więcej niż 'bardzo' :> ), staram się oceniać rzetelnie, nie stawiam samych 'rewelacja' i oczekuję tego samego od Ciebie - rzetelnej, obiektywnej oceny...
~takeo    11.08.2008 @13:16:42
danke schooon ser
~niemamnaimiekazda    10.08.2008 @22:57:40
no pewnie. ;D
^Akknumi    09.08.2008 @22:03:25
ale Ci szybko watek wylecial :D
~aleks1990    06.08.2008 @21:22:23
Heh, pani Basia dziękuje :D
_______
Always do what you are afraid to do.
~charlesmonroe    04.07.2008 @16:19:05
czeejść. pixy.fbl.pl ; dd
~paulisiunka    26.06.2008 @12:31:03
siema :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt